Субота, 16.12.2017, 06:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Шуринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Жовтень » 28 » Відкритий урок з математики "Додавання числа 7 з переходом через десяток."
22:29
Відкритий урок з математики "Додавання числа 7 з переходом через десяток."

Автор: Федорчук О.В.

Відкритий урок з математики

Клас: 1

Тема уроку: Додавання числа 7 з переходом через десяток. Ознайомлення із задачею через знаходження невідомого від'ємника. Розв'язування задач на збільшення числа на кілька одиниць.

Мета: навчити дітей складати таблицю додавання числа 7 із переходом через десяток, працювати в групах; ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого від'ємника; розвивати вміння аналізувати задачі, логічне мислення, уяву, увагу; сприяти встановленню дружніх стосунків між дітьми, усвідомленню ними важливості взаємодопомоги.

Обладнання: картки, віяла, сигнальні картки, таблиця до задачі,підручник (Богданович М.В. Математика:Підруч. для 1 кл. К.: Освіта, 2007 ).

Тип уроку: інтегрований.

ХІД УРОКУ

1. Організація класу.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні у нас гості. Тому випала нагода прорекламувати наш урок. Допоможіть мені це зробити. Продовжить речення.

Метод " Мікрофон "

Починається урок …

До уроку я приготував ...

На уроці сидітиму ...

Буду слухати ...

Писатиму ...

Зошит триматиму ...

Рахуватиму ...

Відповідатиму ...

3. Оголошення теми та уроку. Як ви гадаєте, про яке число ми сьогодні говоритимемо? Здогадатися вам допоможуть підказок? Це число, що позначає вік більшості з вас. Число, що позначає кількість тваринок у народній казці. Число, що позначає кількість маленьких людей у казці братів Грим. Число, що є сумою чисел 6 і 1.

Діти віялом показують 7. Цифра виставляється на набірному полотні. Відкрийте підручник на с.120.

Що ми будемо робити на уроці?

Для чого нам потрібні таблиця додавання числа 7 та всі інші вправи ?

4.Актуалізація опорних знань .

Хвилинка каліграфії.

Послухайте прислів'я. Як ви його розумієте?

Семеро одного не ждуть.

Написання якої цифри ми повторимо?

Прописування рядка цифри 7.

Повторення таблиці віднімання числа 6.

Робота в групах.

І група записує відповіді до прикладів;

ІІ група виправляє помилки у записаних прикладах;

ІІІ група складає таблицю віднімання числа 6 з переходом через десяток.

Перевірка роботи груп.

Математичний диктант із фронтальною перевіркою.

До 6 додайте 5.

Від 12 відніміть 4.

8 збільшіть на 6.

13 зменшіть на 4.

Перший доданок 4, другий 10. Запишіть суму.

Зменшуване 15, від'ємник 10. Запишіть різницю.

До 7 додайте 6.

До 8 додайте 6.

Від 13 відніміть 6.

( 11, 8, 14, 9, 14, 5, 13, 14, 7.)

Фізкультхвилинка.

5. Ознайомлення з новим матеріалом.

Робота підручником ( с. 120, №1, 2 ).

Розв'язування прикладів.

Приклади розв'язуваються колективно на дошці і в зошитах, з використанням " промінчиків ", анологічно до № 2.

5 + 7 =

7 + 7 =

6 + 7 =

8 + 7 =

Складання таблиці додавання числа 7 з переходом через розряд.

Таблиця сладається колективно на дошці.

Фізкультхвилинка.

Учні виконують вправи для очей.

6. Первинне закріплення.

індивідуальна робота з підручником ( с. 120 № 3 ) ( складена таблиця на дошці закрита ).

Розгляньте таблицю, допишіть у порожні віконечка відповіді. Якщо не знаєте відповіді, залиште пропуск.

Після закінчення роботи вчитель з'ясовує, скільки залишилося пропусків. Пропонує дітям разом уголос прочитати таблицю і вставити відповіді, яких бракує.

Розв'язування прикладів

( с.120, № 4; 1-й ст. -- на дошці, 2-й ст.-- коментовано з місця ).

7. Повторення вивченого. Робота над задачами ( з використанням методу " Прес ").

Задача № 5, с. 120.

Задача розв'язується письмово. Під час аналізу задачі слід розглянути дві таблиці з умовою, обрати правильну.

Задача № 6, с. 120 ( або задача з таблиць чи лічильного матеріалу вчителя ). Завдання зі скриньки ( геометричний матеріал ).

Накресліть відрізок довжиною 14 см. Скажіть, скільки це дециметрів і сантиметрів.

Завдання на розпізнавання геометричних фігур з добірки вчителя.

8. Підсумок уроку.

Що ми робили сьогодні на уроці ?

Гра " Відповідай відверто ".

Замість сказати "так" учні плещуть у долоні, замість "ні"- не плещуть. Я гарно працював на уроці. Мені сподобався урок. Я запам'ятав таблицю. Я не всю таблицю запам'ятав. Я нічого не запам'ятав. Мені важко розв'язувати задачі. Я вмію розв'язувати задачі.

Переглядів: 798 | Додав: Учитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів