Неділя, 28.04.2024, 15:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Шуринський ліцей з початковою школою та гімназією

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів Шуринського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Веснянської сільської

/samoocinjuvannja_osvitnoji_dijalnosti_ta_upravlins.docx

Напрям оцінювання

 

 

Рівні

Опис результатів оцінювання якості освітньої діяльності

Перший (високий)

Другий (достатній)

Третій (вимагає прокращення)

Четвертий (низький)

1. Освітнє середовище закладу освіти

 

 

+

 

 

В основному територія та приміщення чисті та охайні. На території відсутні гриби та рослини з отруйними властивостями. Приміщення естетично оформлені, у них підтримується належний повітряно-тепловий режим.

Кількість здобувачів освіти не перевищує проектну потужність закладу та ліцензований обсяг.

Оформлення приміщень закладу мають навчальну, мотивуючу, розвиваючу складові.

У закладі забезпечено архітектурну доступність до будівлі. Організовано підвезення учнів на навчання.

Туалети облаштовані відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та утримуються в належному стані.

В основному приміщення закладу освіти використовуються раціонально. У переважній більшості випадків комплектування класів відбувається з урахуванням чисельності здобувачів освіти, площі навчальних приміщень.

Заклад освіти частково забезпечений навчальними кабінетами і приміщеннями, необхідними для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу.

Навчальні кабінети достатньо обладнані засобами навчання для виконання відповідної навчальної програми. Керівництвом закладу вживаються певні заходи.

Інструктажі/ навчання з працівниками та здобувачами освіти проводяться згідно з законодавством про охорону праці. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.

Організація харчування в закладі освіти сприяє формуванню  культури здорового харчування у здобувачів освіти. Переважна більшість учасників освітнього процесу задоволені умовами харчування. Спостерігається тенденція до покращення умов харчування.

Переважна більшість комп’ютерів закладу освіти облаштовані технічними засобами та інструментами контролю щодо безпечного користування мережею Інтернет.

У закладі освіти здійснюється робота з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, які зараховані до 1-х, 5-х класів закладу.

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)  у закладі освіти розроблено, але не затверджено та не оприлюднено на сайті закладу. 

Заклад освіти залучає представників правоохоронних органів, інших фахівців з питань запобігання та протидії булінгу.

У закладі освіти оприлюднено правила поведінки для учнів, адаптовані для сприйняття учасниками освітнього процесу, Усі учасники освітнього  процесу ознайомлені  з ними та переважна більшість дотримується їх.

Заклад відповідним чином реагує на звернення про випадки булінгу, приймаються відповідні рішення, простежується результат виконання цих рішень.

Заклад освіти повідомляє службу у справах дітей, правоохоронні органи про факти булінгу та іншого насильства.

В закладі освіти відсутні діти з особливими освітніми потребами,  але у разі потреби заклад співпрацює з ІРЦ.

У закладі освіти формуються навички здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки в здобувачів освіти в освітньому процесі.

Бібліотека закладу освіти використовується для навчально пізнавальної діяльності учнів. У закладі освіти ресурси бібліотеки використовуються для проведення навчальних занять, позаурочних заходів.

 

2. Система оцінювання здобувачів освіти

 

+

 

 

У класних приміщення закладу оприлюдненні та у вільному доступі для здобувачів освіти критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджені МОН.

Більшість здобувачів освіти отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх результатів навчання від педагогічних працівників.

Переважна більшість учителів застосовують різні прийоми формувального оцінювання результатів навчання учнів.

Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання.

Здобувачі освіти отримують можливість вибору  рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності та необхідну допомогу в навчальній діяльності. Більшість здобувачів освіти відповідально ставиться до процесу навчання.

Близько половини учителів систематично організовують самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти.

3. Педагогічна діяльність працівників закладу освіти.

 

+

 

 

Учителі планують свою професійну діяльність. У них  наявне календарно-тематичне планування, що відповідає освітній програмі закладу. 

Переважна більшість вчителів аналізують результативність власної педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, результатів їхнього навчання та враховують результати аналізу при подальшому плануванні роботи.

Учителі використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями та наскрізними уміннями,  у тому числі, технології дистанційного навчання (у разі потреби).

Учителі беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів (за потреби).

Переважна більшість учителів використовують ІКТ в освітньому процесі.

Менше половини педагогічних працівників створюють та використовують власні освітні ресурси, мають публікації з професійної тематики та/або оприлюднені методичні розробки (навчально-методичні матеріали).

Половина педагогічних працівників закладу освіти забезпечують власний професійний розвиток, обираючи кількість, види, форми та напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності з  урахуванням освітніх інновацій, освітніх потреб учнів.

Педагогічні працівники не беруть участь в інноваційній діяльності, педагоги  не реалізують освітні проєкти. Педагогічні працівники не залучаються до експертної роботи.

Більшість здобувачів освіти вважають, що їхня думка має значення (вислуховується, враховується) в освітньому процесі.

У закладі освіти діє учнівське самоврядування, представники якого беруть участь у діяльності закладу освіти.

Більшість педагогічних працівників використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти, застосовують особистісно орієнтований підхід.

Більшість батьків задоволені комунікацією з педагогічними працівниками.

У закладі освіти налагоджено професійну співпрацю, діють методичні об'єднання, діяльність яких характеризується різними формами взаємодії, ініціативами щодо забезпечення якості освіти закладом, активною участю в педагогічних радах. Практикується наставництво.

Переважна більшість педагогів вважають, що психологічний клімат закладу освіти сприяє їхній співпраці між собою.

Педагогічні працівники переважно діють на засадах академічної доброчесності (під час оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, використанні джерел інформації, результатів досліджень, розробленні завдань з метою унеможливлення списування).

Переважна більшість учителів інформують учнів про дотримання основних засад та  принципів академічної доброчесності під час проведення навчальних занять та у позаурочній діяльності.

4. Управлінські процеси закладу освіти.

 

+

 

 

Річний план роботи закладу враховує стратегію розвитку, освітню програму, аналіз виконання плану роботи за попередній навчальний рік.

Діяльність педагогічної ради спрямована на реалізацію річного плану та стратегії розвитку закладу.

Керівництво закладу освіти вживає заходи для створення належних умов діяльності закладу (вивчає стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток, звертається до засновника).

Переважна    більшість учасників освітнього процесу задоволені загальним психологічним кліматом  закладу освіти.

Керівництво закладу освіти доступне для спілкування з учасниками освітнього процесу, представниками місцевої громади в дні прийому громадян.

Керівництво закладу освіти вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу та вживає відповідні заходи реагування.

Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти).

У закладі освіти впродовж останніх трьох років спостерігається позитивна динаміка до зменшення кількості вакантних посад.

Переважна більшість педагогічних працівників працюють за фахом.

Керівництво закладу освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників.

У закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації педагогічних працівників.

Учасники освітнього процесу вважають, що їхні права в закладі освіти не порушуються, а пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень.

Керівництво створює умови для діяльності органів громадського самоврядування в закладі освіти та сприяє їхній участі у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти.

Керівництво закладу підтримує конструктивні освітні та громадські ініціативи учасників освітнього процесу.

Режим роботи закладу освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу. Розклад навчальних занять у закладі освіти сформований відповідно до освітньої програми та відповідає санітарно-гігієнічним нормам.

У закладі освіти реалізуються індивідуальні освітні траєкторії здобувачів освіти за заявами батьків/учнів.

Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності, у тому числі через навчання, проходження курсів педагогічними працівниками.  Внутрішньою системою забезпечення якості освіти передбачено механізми забезпечення академічної доброчесності, порядок виявлення та встановлення фактів її порушення, види академічної відповідальності педагогічних працівників та учнів за конкретні порушення академічної доброчесності. Здобувачі освіти та педагогічні працівники поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності.

Керівництво закладу освіти забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів спрямованих на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції.

Категорія: Мої статті | Додав: Учитель (16.08.2021)
Переглядів: 132 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright Shurino © 2024